Translate

vrijdag 4 april 2014

Granny's op weg naar Ontmoeting en granny dekentje

Hallo allemaal,
 
Elizabeth, mijn moeder en ik hebben ook wat granny's gehaakt voor Stichting Ontmoeting.
Gisteren heb ik ze op de bus gedaan.
De meeste granny's zijn van Elizabeth.
Ik ben heel benieuwd of er veel dames hebben meegedaan.
En hoeveel dekens er uiteindelijk van gemaakt kunnen worden.
Ik ben blij dat ik ze niet allemaal aan elkaar hoef te zetten.
 
 
 

 
Het roze dekentje is bijna af. Dan zal ik het nog een keer laten zien.
Wat een heerlijk werkje is dit toch, gewoon van die simpele vierkantjes haken.
 
Groetjes  van Corrie.

 


5 opmerkingen :

  1. Hoe fijn van jullie om je in te zetten voor een goed doel ...
    Jouw eigen dekentje ziet er zo gezellig uit ...
    Fijn weekend & lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Corrie, het zijn er nog best wat geworden! Als ik zo in de gauwigheid tel zo'n 50..... Super hé!!
    En dat roze dekentje zal ook wel voor een goed doel zijn heb ik zo'n donkerbruin (roze) vermoeden van...
    Wat heb je ze netjes aan elkaar!!
    En ja, ik ben blij mèt jou dat ik al die granny's niet aan elkaar hoef te zetten....

    Groetjes,
    MArian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om samen met je moeder granny's te haken en zo heb je er toch mooi een boel bij elkaar. Ja, die granny's aan elkaar zetten....ik ben nog niemand tegen gekomen die dat een leuke klus vind, hihi.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn idee dat de blokjes zo goed gebruikt kunnen worden en het roze dekentje is heel mooi....die zitten heel netjes aan elkaar ;o)
    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De blokjes zien er goed uit, er zullen vast veel dekentjes gemaakt kunnen worden! En jouw roze dekentje schiet goed op!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen