Translate

maandag 20 mei 2013

De lente in huis gehaald

Het seringenboompje staat in bloei. Als je erlangs loopt, komt de heerlijke geur je gewoon tegemoet. Ik heb wat takjes afgeknipt en in mijn omgehaakte potjes gezet.
 
 

 
 
 
 
 
Het herderinnetje zat eens tussen spullen die ik kreeg voor de rommelmarkt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Met mijn eerste oude theekopje. Gekocht bij de kringloopwinkel voor maar €0,50.
Inmiddels zijn er al meer bij gekomen. Ik vind ze het mooist als er ook aan de binnenkant versiering is aangebracht.
 
 
 

 
 
 
 Het boompje in bloei.
 
 
 
Groeten van Corrie.

8 opmerkingen :

  1. Seringen ruiken zo heerlijk in huis!
    Leuk idee om ze in huis te zetten in die mooie omhaakte potjes.
    Ik vind het thee kopje trouwens heel prachtig,
    dit is beslist de start van een hele verzameling.
    Nog een fijne avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze ook zo lekker, maar ik vergeet ze telkens in huis te halen, goeie tip!
      Groetjes Mariet

      Verwijderen
  2. Lekker nostalgisch. Ondanks alle kou bloeit de sering prachtig.
    Fijne avond en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat dat gezellig! Wat dacht je .. "ik haal de lente maar in huis, want buiten is hij vandaag ver te zoeken?"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Corrie,

    Mooie foto's en het ziet er zo leuk uit, het zal wel een heerlijke geur afgeven in huis.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snuif .. mm.. wat zal het heerlijk ruiken in huis. Prachtbloemen zijn het en zo heb je meteen wat lente binnen gehaald. Goed idee !
    Mooie foto's !
    Fijne dag ..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm die seringen zien er prachtig uit maar ruiken ook superheerlijk! Stom dat het weer niet beter wordt :) dan konden we er buiten ook van genieten. En dat herderinnetje en theekopje vind ik echt erbij passen.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige seringen, het herderinnetje en kopje staat er mooi bij.
    Nog een fijne avond,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen