Translate

maandag 10 maart 2014

Lente in beeld

Hallo allemaal,
 
Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van het mooie weer als ik.
Wat was het heerlijk om buiten te zijn.
 
Vorige week kwam ik deze dame tegen in de winkel. Ze wilde graag met me mee naar huis.
Ik heb ze een mooi plekje gegeven voor het raam. Ze geniet nu van de mooie lente.
We kijken vanuit ons zijraam zo mooi op de prunus die dit jaar wel heel erg vroeg bloeit.
Net zoals zoveel bomen trouwens. Ik zag zelfs al een magnolia in bloei staan.
 




 
Ik heb de afgelopen dagen weinig gehandwerkt, maar ik heb weer eens lekker een boek gelezen.
Ik was zo druk met al het haken dat ik me gewoon geen tijd gunde voor een boek.
Hoezo verslaving??
 
Hopelijk kunnen we van de week nog meer genieten van een paar mooie dagen.
 
Groetjes.


10 opmerkingen :

  1. Ik kan goed geloven dat die prachtige dame graag bij jou vertoeft, wat een mooi uitzicht heb jij daar vanuit je zijraam Corrie!
    De komende dagen voorspellen ze nog meer mooi weer, dus lekker genieten... en veel vitamientjes opdoen!
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En prachtige dame, daar zou ik ook niet aan twijfelen ...
    Jij woont daar wel zo gezellig aan het water ...
    Geniet verder van het zonnetje, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    De dame staat er prachtig.
    Inderdaad sommige bomen staan al in bloei, wat eigenlijk vroeg is hé !
    Ik zag gisteren al een vlinder en een hommel, die laatste zie ik eigenlijk liever niet, brr.
    Hoezo, het weer weet het ook niet meer :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dame en wat een mooi uitzicht! Hier in de noordkop komen de bloemetjes altijd wat later, maar als ik die mooie prunus bij jou zie staan, krijg ik er wel erg zin in!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie aankoop heb je gedaan met die dame! Jij hebt een heel mooi uitzicht daar, heerlijk! En een boek lezen is ook plezant en doe ik ook veel, tussen het handwerken in, de ene keer al meer dan de andere, te zien welke verslaving de overhand neemt op dat moment :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi uitzicht heb je Corrie. En je borstbeeld staat daar ook echt heel erg mooi. Nog lekker een paar dagen genieten want ik zag dat het zaterdag weer wat minder word met het weer. Nog een fijne week.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Corrie,

    Wat een prachtig borstbeeld heb je gekocht...ik ben daar ook zo gek op.
    En je hebt een mooi uitzicht op het water en de mooie bomen...wat kun je daar van genieten he?
    En haken is echt een verslaving haha...ik heb hier hetzelfde probleem ..maar af en toe een leuk boek lezen is ook heerlijk.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt wel een schilderij daar zo uit jouw raam Corrie!
    Wat genieten!!!
    En die dame, tja, die zal er ook niet gauw genoeg van krijgen denk ik!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi uitzicht heb je daar en de dame is prachtig!
    Hier ook hetzelfde probleem, er zijn teveel leuke dingen die ik wil doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk genieten van het mooie weer!
    Hier ook, gelukkig!!
    Wat is je dame mooi!!
    Je lente foto's zijn prachtig! Ik hou zo van die mooie bloesems!

    Veel liefs, Juliëtte


    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen