Translate

maandag 21 april 2014

Sfeertje proeven in Nieuwpoort

Hallo allemaal,
 
Vanmiddag was ik niet thuis maar hebben we een wandelingetje gemaakt
in het kleine vestingstadje Nieuwpoort gelegen aan de rivier de Lek.
We zijn hier zo vaak langs gereden maar nog nooit te voet bekeken.
Wat heeft ons kleine landje toch veel historie.
 
 









 
Het was er heerlijk rustig behalve bij de schapen.
Wat een geblaat en volgens mij was er niet één bij die niet aan het eten was.





 
Groetjes van Corrie.


10 opmerkingen :

  1. Oh wat hebben jullie een heerlijk dagje gehad ...zo aan de foto`s te zien.
    Ik kan daar ook zo van genieten...zo`n oud dorpje bezoeken en de sfeer proeven.
    Het ziet er heel liefelijk uit allemaal.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een heerlijke wandeling gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat laat je ons mooi meegenieten zo, Corrie!!
    Net of ik er zelf bij was!!
    Het geeft ook altijd weer een stukje heimwee..... vooral dat laatste plaatje.... Dat mis ik dus hier in 't Oosten wel... Er is nergens water, weilanden met sloten en grazende koeien!!
    En die schapen?
    Ach ze moeten toch wat te mekkeren hebben...

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, gezellig plaatsje. Nieuwpoort is ook een stad in België, gelegen aan de kust.
    Nog een fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig ziet het er daar uit, daar wil ik ook wel eens naartoe komen. Hier in België hebben we ook Nieuwpoort maar dat ligt aan zee. Mooie fotoreportage heb je gemaakt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en het ziet er daar wel gezellig uit.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Het is lang geleden dat ik er geweest ben, maar het is een prachtig plaatsje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk dat je het plezant vond in nieuwpoort, ik ben er gisteren nog geweest om te shoppen met mijn zussen.. leuke stad vind ik het en is onze favoriete kuststad.. (woon er niet ver vandaan..)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de tip ! Ziet er leuk uit!
    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen