Translate

donderdag 16 maart 2017

Petit four: Marlene

Wat was dit een leuk gebakje om te maken.
Ik had de smaak zelfs te pakken en maakte er 2.
 
]
De gele past goed bij het gebakje van vorige week. Die ga ik
morgen cadeau geven.
De roze houd ik voorlopig zelf. Die past goed bij mijn 'oude' gebakjes.

 
 

 
De koekjestrommel is een kringloopvondst. Kleurt er mooi bij.
 

 
Maar als jullie nu denken dat er koekjes in bewaard worden.
Niets is minder waar.
Hier bewaar ik dus mijn knutsel frutsels in.
Bij gebrek aan kast- hobbyruimte word je vindingrijk.

 
Zo staat het nog leuk ook.

 
Het patroon van de petit four kun je HIER vinden.
Bedankt Grietje!


14 opmerkingen :

  1. Wat een prachtige gebakjes Corrie, ze zien er zelfs lekker uit!
    Je koekblik is heel mooi, dat heeft vast speciaal op jou staan wachten want de afbeeldingen erop passen perfect bij jou!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat zijn ze toch leuk Corrie, echt van die kleine projectjes met een GROOTS resultaat.

    Mooi blik heb je gevonden zeg in de kringloop, inderdaad heel handig om allerlei kleien frutsels in op te bergen en het staat heel mooi zo samen.

    Op naar het volgende gebakje,hihi.

    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk...en het worden er steeds meer! Je hoeft ook niet bang te zijn dat er stiekem eentje opgesnoept wordt als je even niet kijkt!!!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien deze gebakjes er lekker uit ze staan heel erg gezellig bij elkaar groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief toch al die mini gebakjes tezamen ...
    Fijn weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn je gebakjes, de ontvanger zal er heel blij mee zijn :)
    Hier staan ook heel veel dozen en blikjes in huis voor alle rommeltjes :)
    Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er bijna uit om op te eten,leuk hoor en om weg te geven ook een orgineel cadeautje.
    geniet er van!
    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zien er bijna echt uit, supermooi, schattig afgewerkt en een origineel cadeau!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik vind ook dat ze er heel echt uit zien... 't Lijkt net marsepein aan de bovenkant met die roosjes. Je hebt weer helemaal de smaak te pakken!
    Dat blik moet ik toch even een keertje in het echt zien hoor, wat een leukerd is dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag gedaan hoor. Ze zijn prachtig, net zoals je trommeltje :-)

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie lekkere taartjes weer! En je trommeltje is prachtig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zien er prachtig uit Corrie !
    Je koek trommel is ook heel mooi.
    Hoort echt bij jou.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi! Leuk idee dat creme kleurtje voor de Marlene, goed gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh...deze vind ik echt superleuk zeg!
    Wat een schattige kleurtjes heb je gebruikt
    om deze zoete heerlijkheden mee te maken..
    En dat koekblik vind ik super!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen