Translate

zaterdag 5 augustus 2017

Een klein rondje door het dorp

Een klein rondje lopen 's avonds hoort erbij.

We lopen aan de voorkant van het huis de weg af.

       

Na een flinke regenbui heb je prachtige luchten.






We gaan linksaf de weg af naar het dorp.
Er staan nog diverse oude boerderijen.





Hier ook weer zo'n open schuur.


Zien jullie de melkbussen te drogen hangen?



Onderaan de weg de doorgaande weg die door het dal loopt.


Overal hout voor de kachel.



Het was niet zo'n lange wandeling en het werd al te donker om nog
foto's te kunnen maken.

Meestal maak ik zo'n rondje alleen, dan kan ik op mijn gemak rondkijken
en foto's maken. Anders lopen de mannen maar achterom te 
kijken waar ik toch blijf.












9 opmerkingen :

  1. Heerlijk rondje ... Ik zou het graag zelf eens in het echie maken! Wat heb je de sfeer goed vast weten te leggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat ik even een rondje mee mag lopen Corrie, prachtig is het daar, en inderdaad adembenemend mooi die luchtpartijen na een flinke bui, echt genieten.

    Fijne zondag,
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig decor om doorgeen te lopen, de rust straalt van de foto's af. Die foto met de laaghangende witte wolken; schitterend!
    Veel plezier nog.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful place...beautiful pictures...
    Have a nice and sunny Sunday !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, net of je er zelf bij bent :) Ik ben nog nooit in Oostenrijk geweest, maar het ziet er fantastisch uit. Wat je zegt, dat hout, ik kan het zo ruiken, de lucht die je ruikt van hout gestookte kachels, dat is in Duitsland ook. Ja, sommige dingen kun je ook fijn alleen doen :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Zo'n rondje wil ik s'avonds ook wel even lopen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blogjes schrijf je. Ik ga je graag volgen. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De foto,s zijn super mooi Corrie!
    Kan begrijpen dat je hebt genoten.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch vind ik je foto's speciaal en zeker geslaagd, maar inderdaad ben je beter alleen dan.
    Grtjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen