Translate

vrijdag 12 november 2021

Kerts/winter fair kringloopwinkel

Vandaag is er weer de jaarlijkse verkoop van kerst en winter spulletjes 
bij onze plaatselijke kringloopwinkel. 
Dit gebeuren sla ik niet snel over.


Ik ga er niet perse heen voor kerstspullen want daar heb ik weinig mee.
Maar ik ga echt voor de sfeer.


Echt zo leuk hoe alles altijd uitgestald staat.
Dit jaar helaas niet zoveel als anders, maar ik begreep dat ze vanavond
nog 50 dozen gaan uitpakken.
Dus misschien morgen nog maar een rondje.






Er mochten niet zoveel mensen tegelijk naar binnen, ik heb
dus een aardig poosje buiten moeten wachten,
maar dat hebben we er natuurlijk gewoon voor over.



Ik begreep dat er om tien over acht al mensen voor de deur stonden te wachten.






Er ging niet veel mee naar huis.
Ik kocht dit kleine karafje met glaasjes.



Op het moment vind ik dit soort glas erg leuk.
Ik heb er inmiddels al meer van. 



En ben ik het zat, dan gaat het weer terug naar de kringloopwinkel.


 

9 opmerkingen :

  1. Leuk hè, je hebt een mooie verzameling zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig dat de kringloopwinkel dat zo doet. Hier is dat jammer genoeg niet. Je karafje is heel mooi, fijntjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, het is weer zover! Natuurlijk was jij er als de kippen bij... Ik zag op Insta ook een aantal foto's voorbij komen van de kringloopwinkel. Maar die waren erg 'vol'.. ik bedoel dat het heel vol stond met spullen. Jouw foto's stralen veel meer rust uit. Die blauwe sortering vind ik mooi!
    Leuk dat je weer een karafje scoorde en we moeten de glaasjes maar eens vol schenken binnenkort, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha lang leve de kringloop Ik scoorde deze week een kookboek waar ik al 10 jaar naar op zoek was. En een kaarsen lichtje daar val ik bijna altijd voor noem het maar gewoon een tik :(( Maar het leuke ervan is als je er weer klaar mee bent of de kast raakt te vol...... huppa dan gaat het weer retour :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo dat is wel een heel mooi kringloopwinkel die veel werkt maakt van alles. Zo mooi te zien zo in deze tijd van het jaar dat ze zoveel spulletjes voor de decembermaand en kerstdagen aan kunnen bieden,en ze maken er echt feestelijke tafels van, zo leuk.
    je aankoop is ook mooi Corrie, dat karafje met glazen, geniet er volop van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid daar zeg, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kringloopwinkel zeg!! Hij lijkt totaal niet op onze kringloopwinkel :( Wat een gezellige uitstalling ook. Mooie aankoop, lekker van genieten.
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh iedere keer ben ik weer 'jaloers' op jullie kringloopwinkel ;o) Het ziet er daar niet alleen heel mooi uit, ze doen ook nog speciale dingen zoals nu de kerstwinterfair. En wat een uitgebreid assortiment, wow!
    De glaasjes en het karafje passen helemaal bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hier vorige week al kerstkringloopopening. Heerlijk om er door heen te struinen.

    BeantwoordenVerwijderen