Translate

maandag 31 maart 2014

Viooltjes en notitieboekjes

Hallo allemaal,
We hebben schitterende viooltjes in de potten. Sommigen zijn zo mooi getekend.
Zo bijzonder, als je goed kijkt is er geen bloempje hetzelfde.
 
Ik vind de lente dit jaar toch zo mooi. Alles staat zo mooi te bloeien, de bomen zitten bomvol
bloesem en tot nu toe is er niks verregend of verwaaid.
 
 


 
Ik vond nog een oude kaart met viooltjes erop. Die plakte ik op een notitieboekje.
Die blijven zo leuk om te maken.
 
 
Voor deze boekjes gebruikte ik restjes behang, het geeft een
heel mooi effect.
 




 
Ik hoop niet dat ik jullie ga vervelen met al die boekjes, maar ik vind het
voor mezelf wel handig om ze op mijn blog te zetten. Als ik er dan later weer wat wil maken,
kan ik ze nog eens opzoeken.
 
Groetjes Corrie.
 


9 opmerkingen :

  1. Helemaal met je eens Corrie, ik ben ook gek op viooltjes. Ze blijven soms wel tot juni goed, om dan spijtig genoeg plaats te moeten maken voor de zomerbloemen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vooral doorgaan met de boekjes. Dan kan ik mooi ideeën opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, heerlijk hè, dit voorjaar!!
    Gewoon puur genieten!!
    Want je weet niet wat er nog komt... Een natte periode.... of een natte en koele zomer..... Dus: vooral van de ontluikende natuur genieten!! En er bewust naar kijken, dat vergeten zo veel mensen. Ja, zeggen ze dan, het voorjaar is mooi. Maar hebben ze ook gezien hóe mooi de bloemen tot bloei kwamen, en hóe mooi de bloesem van de fruitbomen is?
    En je boekjes?
    Dat verveelt me niet. Ik vind ze super! Bijna te mooi om te gebruiken.... Meer voor sier... Maar ja, ik schrijf nog wel graag iets op... plusjes... en soms minnetjes...

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke Viooltjes kleuren ook jouw tuin ... mooi ...
    Heel prachtige notitieboekjes ...
    Bijna zonde om te gebruiken ...
    Een fijne dinsdag & lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee hoor je verveelt er ons echt niet mee want ze zijn super om te zien en telkens toch weer helemaal anders.
    En je viooltjes staan er wel heel mooi bij zeg....ja we worden maar verwend met het prachtige weer en de mooie natuur...ik kan er ook erg van genieten hoor.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, je verveelt helemaal niet met die boekjes, integendeel! Ik vind het iedere keer weer leuk om ze te mogen zien. Geweldig hoe jij van zo'n simpel boekje zo'n mooi cadeautje kunt maken.
    Ja je viooltjes zijn inderdaad erg mooi! Het voorjaar is hier nog niet zo ver als bij jullie; wij wachten hier in de noordkop nog op de bloesem, al komt er hier en daar al een bloemetje tevoorschijn.Maar het is zeker een prachtig voorjaar, heerlijk die temperaturen en weinig regen! (al zijn de boeren hier dan weer niet zo blij mee....)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige viooltjes heb je daar en ook je boekjes zien er weer supermooi uit! Je verveelt er ons helemaal niet mee hoor, ze zijn telkens weer anders.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou mij verveel je er niet mee hoor Corrie. Ik vind je boekjes echt heel erg mooi. Zo lief ook die gehaakte randjes om de mooie plaatjes heen. En je viooltjes staan er ook prachtig bij. Wat een heerlijk voorjaar hebben we nu. Al is het nu wel hier bewolkt. Maar de temperatuur is nu prima. Nog een fijne woensdag.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat zijn je violen mooi! Ze staan ook zo prachtig open met de bloemblaadjes...
    En die boekjes blijven leuk... , al zul je zelf vast niet allemaal volschrijven.
    Maar ideaal als cadeautje toch?

    BeantwoordenVerwijderen