Translate

woensdag 20 augustus 2014

3 kleine flesjes gezellig bij elkaar

Hallo allemaal,
 
Laatst zag ik in een tuincentrum van die leuke flesjes staan.
Ze waren omgewikkeld met een stukje stof.
Dit kon ik zelf ook wel natuurlijk. Ik had zo'n beetje dezelfde flesjes staan.
Ik ben dus aan de slag gegaan met dit resultaat.
 

 
Ik heb er nog dopjes op gemaakt. Ik heb er passende knopen bij gezocht.
Die omgewikkeld met een stukje stof en daar een grote en een kleine kraal op genaaid.
En daarna op de flesjes geplakt.
Nog wat oude knoopjes ter versiering.
 

 
 
Groetjes Corrie.


12 opmerkingen :

  1. De drie flessen zijn mooi gepimpt ...
    Ze passen zo tussen het servies ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dan moet je inderdaad wel leuke flesjes hebben staan!
    Het trio ziet er heel gezellig uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Wauw ze zijn prachtig geworden, wat je met een kaal flesje al niet kan doen hé. :-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt Corrie!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk ideetje ergens zien en er dan zelf je eigen draai aan geven, helemaal top Corrie. De knopen en kralen zijn 'de kers op de taart'!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms zie je iets ergens en weet je gewoon dat je zelf ook die ingrediënten in huis hebt! Maar het is zo leuk om dat idee dan ook thuis uit te voeren hè?
    Ik vind ze gezellig daar zo staan.
    Leuk afgewerkt ook weer met die kralen.... Echt Corrie-achtig.

    enne... weet je dat ik groen niet met jou kan combineren? (je vond mijn omslagdoek mooi en zei dat groen jouw kleur was/is....)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk setje zo versierd!
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vind ik superleuk! Overal gaan rondneuzen, ideetjes stelen met je ogen om ze dan thuis zelf met je eigen inbreng na te maken, da's toch geweldig! Dikwijls loop ik zo rond in winkels en tuincentra en zeg dan: dat kan ik ook maken, bestudeer het goed en maak het na.
    Knap gedaan Corrie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, met die zelfgemaakte doppen op de flesjes. Wat kun je met een restje kant en stof toch al snel wat moois maken!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk weer die opgepimpte flesjes...en dat is ook nog eens zo gebeurd.
    Raar dat we soms zelf niet op het idee komen he?

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Corrie,

    Bedankt voor je leuke reactie :)
    Wat zijn de flesjes leuk geworden, en je hebt de dopjes zo mooi gemaakt !
    Het ziet super gezellig uit op de foto´s zo tussen het servies gedecoreerd.
    Ik wens je nog een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen