Translate

maandag 6 oktober 2014

Een kleine verandering met een mooi resultaat

Hallo allemaal,
 
Bij de winkel met de "A" stonden pas van die leuke flesjes.
Ze hebben een mooie brocante uitstraling.
 
Maar er moest natuurlijk nog wel wat aan veranderd worden.
Ik zocht een mooi label op Pinterest uit en plakte dit erop.
 
Het lintje vond ik te wit, dat heb ik even in de thee gedaan,
nu komt de kleur veel mooier uit bij de rest.
 
Rechts hoe het flesje eerst was.


Het hartje heb ik 2 keer gehaakt en aan elkaar gehaakt met
wat vulling erin

Op de achtergrond de nieuwe schuur. Het duurt nog wel even voor
ik hem in ga richten. Eerst moeten er nog tegels komen.
We pakken dan ook gelijk de tuin aan.

Nog een oude familiefoto. De dame links is mijn overgrootmoeder.
Ik denk dat de foto rond 1900 is gemaakt.
Er kon geen lachje af voor de foto, het was vroeger maar een ernstige zaak
als men op de foto ging volgens mij.
 
Groetjes van Corrie.
 
 


9 opmerkingen :

  1. De flessen zijn prachtig gerestyled ...
    Mooie afbeelding heb je gebruikt ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat zijn echt flesje voor jou en ik vind ze vreselijk leuk geworden!
    En tja, die oude foto's ... je ziet daar nooit iemand lachen. Misschien hoorde dat wel bij het protocol en vond men lachen niet gepast voor op de foto...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om er zo je eigen unieke flesjes van te maken.
    Die oude foto is prachtig! Ik heb met mijn moeder ook een doos vol oude foto's bekeken en inderdaad: er werd weinig gelachen op de foto's!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kun je daar toch vaak super leuke spulletjes vandaan halen ! Je hebt er weer wat moois van gemaakt Corrie !
    Prachtig die oude foto nee meestal werd er niet veel gelachen in die tijd !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Corrie.
    Je flesjes zijn echt super leuk geworden. Ze staan nu echt zo mooi te pronken, hoe je met zo weinig zo iets leuks kan maken, is echt leuk. Ik vind dat kleine hartje wat je heb gemaakt ook zo schattig. En dan de foto van je overgrootmoeder wat leuk. Ik heb ook nog veel oude foto,s maar hoe ouder de foto hoe norser ze keken vroeger. Als we nu op de foto moeten voor ons paspoort mag je ook niet lachen, dat vind ik dan ook echt vreselijke foto,s. Ik denk dat ze vroeger ook niet beter wisten. Gewoon serieus kijken.... hahahaaa. Maar ik vind het wel gaaf die oude foto,s en zeker als het dan ook nog familie is. Een hele fijne week.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er weer mooie flesjes van gemaakt en wat kleurt het binnen mooi bij de nieuwe schuur! Of nee, ik moet natuurlijk zeggen: wat kleurt de nieuwe schuur mooi bij het interieur ;-)
    Inderdaad, vroeger keek iedereen niet blij op de foto's, maar misschien vonden ze het toen wel 'ordinair' om lachend op de foto te gaan? Hoe dan ook, het is natuurlijk geweldig om een foto van je overgrootmoeder te hebben!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De flesjes heb je weer supermooi opgeknapt, jij weet er altijd meteen raad mee om ze te pimpen. Die oude foto's waren allemaal even serieus en saai, zo heb ik er hier ook een paar gevonden bij mijn ouders.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Corrie, de flesjes zien er nu veel leuker uit, wat schattig met die kleine gehaakte hartjes eraan :)
    Die oude foto is echt gaaf, en dat daar nog je overgrootmoeder op staat, dat maakt het toch wel héél bijzonder.


    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi, leuk!!! de flesjes en ja veel beter zo het kantje ;-) de hartjes vindt ik echt super...
    Mooi hoor die oude foto's lachen daar wisten ze de betekenis niet helemaal van volgens mij je ziet het op bijna alle oude foto's.

    Liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen