Translate

donderdag 7 juli 2016

Mix 'n Match 2016 ........ AF

 
 
Hallo allemaal,
 
Mijn eerste deken van de mix 'n match 2016 is af.
De wekelijkse patronen gaan nog wel even door.
Maar omdat ik een ledikant dekentje haakte, ben ik nu
op de juiste lengte. En de wol is ook wat dikker dan het patroon
aangeeft, dus dat scheelt ook nog.
Maar niet getreurd, ik ben ook nog met de oud roze bezig en
daar loop ik flink mee achter. Dus daar ben ik nog
wel even zoet mee.
Het is wel fijn dat deze nu af is. Soms is het toch wel wat
veel al die verschillende dekens.
 
 

 
 
Ik heb de rand met de bloemetjes er niet in gedaan. Deze zou bovenaan gekomen zijn
en dat vond ik niet zo mooi.
 
 
 
De rand is heel eenvoudig. Tweer rijen met vasten en toen een picotje.
(of is het picootje) De kant is er wel mooier van geworden. Niet dat ie nu erg scheef
trok, maar het scheelt toch wel.



 
Nu ik toch bezig was, gelijk nog wat foto's van de tuin gemaakt.



 
Het boertje staat hier al heel wat jaartjes. Hij mist een stukje van zijn neus.
Zijn pijp is al eens gebroken en volgens mij heeft zijn hoofd er
 ook al eens af gelegen.
 
 
De phloxen komen eindelijk in bloei, De roze moeten nog komen.

 
Een aparte hortensia met het donker roze randje erlangs.



17 opmerkingen :

  1. Je deken is echt prachtig geworden, zo
    mooi al die verschillende steken, mooie
    kleuren ook.

    Wat hebben jullie toch een heerlijke overdekte
    terras in de tuin, echt een plek waar je heel
    vaak zit denk ik. leuk dat boertje.

    Gezellige tuin hebben jullie,.
    wens je alvast een heel fijn weekend.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk maar erg mooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh....wat een mooie kleuren en gave steken!
    Wat een prachtig deken is het geworden.

    En wat een geweldig mooie tuin, leuk dat je zo
    overdekt kunt zitten...dit is toch heerlijk genieten!

    Liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie deken. Ik zie er allerlei steken tussen die ik niet ken. En ik vind dat boertje in je tuin een leukerd! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kleuren heb je gebruikt in de deken , en ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie deken geworden. En wat heb je een prachtige foto's gemaakt.
    Gr. Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je deken mooi geworden, de kleuren zijn erg goed gekozen.
    En je tuin is prachtig, wat zal die lavendel lekker ruiken.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi corrie.
    Je tuin ken ik niet weer.
    Kan me nog herinneren dat er een foto was waarop je met Elisabeth aan het verven was
    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je deken is prachtig Corrie!
    Geweldig mooie kleuren zijn dit.
    Je tuin ziet er ook prachtig uit.
    Wat een mooie hortensia heb je staan.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De deken is echt mooi geworden Corrie! Nu kun je lekker verder aan de andere deken. Groetjes, Paulina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De deken is echt mooi geworden Corrie! Nu kun je lekker verder aan de andere deken. Groetjes, Paulina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtige tuin! Het zitje dat jullie vorig jaar gemaakt hebben (of was het al langer geleden?) maakt me jaloers; zó mooi en zo gezellig. Wat zal je daar heerlijk zitten en met al die mooie bloemen en ornamenten is dat zeker geen straf. Wat leuk om te lezen dat het boertje al wat beschadigingen heeft opgelopen, maar toch nog steeds stoer zijn pijpje staat te roken.
    En Karel is ook al helemaal thuis in de tuin. Leuk die foto's waarop hij aan het spelevaren is. Het broekje en truitje zijn een prachtig stelletje bij elkaar en dan die bretels, zó leuk stoer!
    Ondertussen heb je al weer heel wat gehaakt, van kruidenbuiltjes tot dekseltjes tot dekens, mooi, mooi, mooi!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd weer genieten in die tuin van jullie!
    Je paarse deken is prachtig geworden. Vond je de kabels ook zo leuk om te haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi geworden je deken,een heel werk hoor1
    Mooie foto's van jullie tuin!
    geniet er maar lekker van !
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig geworden Corrie, je mix en match-deken heeft mooie kleurtjes en oogt heel professioneel! Een echte blikvanger, net als je tuin, super! Ook het babydekentje hieronder heb je weer heel mooi gemaakt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen