Translate

zaterdag 24 september 2016

Blikje gepimpt

Ter onderbreking van de haakverslaving heb ik dit
lieve blikje onder handen genomen.
 
Af en toe moeten mijn ogen even rusten van al dat getuur op mijn haakwerk.
Een pop haken is natuurlijk erg leuk maar je moet wel goed op je steekjes letten.
Als ik dan te lang bezig ben, krijg ik hoofdpijn en nekklachten.
 
Laatst had ik een leuk grijs blikje gekregen in de vorm van een hart.
Daar kun jij vast wel iets leuks van maken, zei de geefster erbij.
 




 
Ik heb het blikje eerst geverfd met krijtverf en de randjes wat
donkerder gemaakt.
En toen maar lekker versieren. Ik las bij diverse dames dat
ze dan ook nog heel licht met wat verf over de plaatjes gaan.
Dat geeft inderdaad een mooi effect.
Ook het kant op de zijkant kreeg nog een heel dun laagje verf.
 
 
 
 
 


10 opmerkingen :

  1. Prachtig gedaan zeg!
    ja soms moet je weer eens wat anders doen als onderbreking!
    geniet ervan!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer geslaagd deze metamorfose Corrie, het
    is echt een nostalgisch blikje geworden.
    Wat je al niet kan doen met krijtverf.

    Het staat ook erg leuk zo met de andere spulletjes
    op het romantische bureaukastje.

    Fijn weekend verder,

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn gedaan! Ik wissel ook al eens graag af, soms word ik zelfs zo moe dat ik van het haken bijna in slaap val :-)
    Dit hartjesblik is echt heel mooi geworden! Weer een aanwinst voor je interieur!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk geworden je blikje.
    Echt nostalgisch!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mevrouw had gelijk, jij weet prima raad met blikjes, heel mooi geworden :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Een fotootje erop, wat frutsels en een kantje ...
    Helemaal jouw stijl en nu heb je weer een leuk cadeautje klaar liggen voor iemand!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om zo van niets iets te maken, ziet er zo leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan zeker en het blikje is leuk geworden zo ..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat van die nekklachten en hoofdpijn herken ik. :-((
    Het voordeel is wel weer dat je prachtige andere dingen maakt! Wat een leuk blikje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor, dit is niks voor mij, maar het resultaat vind ik geweldig, jij hebt hier echt talent voor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen