Translate

donderdag 22 februari 2018

Handdoek met gehaakte rand

Een rand haken voor een handdoek. Iets wat ik nog niet eerder gedaan heb.
Ik had al een tijdje het plan om dit eens te gaan doen maar er zijn zoveel leuke dingen.
Toen liep ik pas tegen mooie handdoeken aan en ben er dan toch eindelijk aan begonnen.

Ik heb aan beide kanten een rand gehaakt en die er met de naaimachine op genaaid.
Het was eigenlijk zo gebeurd.


Leuk om op te hangen op een mooi plekje.



Ik heb er nog meer gekocht, daar ga ik weer een ander patroon voor zoeken.



Heel eenvoudig patroontje met een randje van picotjes ( of is het picootjes) 

15 opmerkingen :

  1. Prachtig...,bijna te mooi om te gebruiken. Hij kan zo in een B &B hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi. Ik zou het zonde vinden om ze te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, SUPER mooi geworden Corrie, wat een leuk idee is dit. Het staat ook geweldig bij dat prachtige lampetstel op standaard, wat een mooi sfeertje. En wat is de achtergrond van op de eerste foto? Dat ziet er ook zo mooi uit.
    Zeer geslaagd, mijn complimenten.

    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Eigenlijk is het zonde om de handdoek te gebruiken. Zo'n rand met picootjes ziet er heel chique uit.
    Misschien eerst maar een poosje ernaar kijken voor hij in de badkamer belandt☺️.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg maar wel een heel werkje zo,als je een kantje koopt en erop naait.... maar ja dan heb je niet zelf gehaakt en je bent van de straat ha ha.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig hoe zo'n eenvoudig patroontje kan uitpakken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee en mooi gedaan :)
    Fijn dat je een idee uit hebt kunnen voeren, ik heb er ook nog zoveel en net als bij jou lukt het af en toe om iets te realiseren :)
    De standaard is ook prachtig en dan. met zo’n luxe handdoek, helemaal af 👍🏻 Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi.
    Leuk als cadeau met een stukje zeep.

    Groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi, mijn moeder haakte vroeder ook randjes aan handdoeken en lakens. Ben al een tijdje opzoek naar die randjes maar kan ze nog niet echt vinden. Je maakt erg leuke spullen en mag er graag naar kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een deftige handdoek is het zo. Heel luxe, beetje hotelachtig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kan zo in een hotel of pension! Ook mooi kadootje ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er ontzettend leuk uit.....geeft een persoonlijk nostalgisch tintje aan een simpele handdoek....mooi...
    Gr. Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezelligheid daar op die standaard. En wat een leuk idee om je handdoeken zo te versieren. Iets om te onthouden.

    Lieve groet, Clarisse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi brocant plaatje met het gehaakte kantje echt helemaal af!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen