Translate

vrijdag 18 mei 2018

Vorderingen brocante sprei


Ik noem mijn sprei in wording maar geen "Nostalgia" meer
want met het haken van de tweede baan ben ik helemaal van 
het patroon afgeweken.
Om nu al die banen allemaal diverse keren te herhalen, leek me
helemaal niet zo leuk.
Het is toch veel leuker om zelf patronen te gaan zoeken en soms aan te passen.




Inmiddels zitten er twee banen aan elkaar. Ook de tussenrand heb ik
helemaal anders gedaan.

Deze foto geeft wel de ware kleur aan.


En het scheelde natuurlijk ook dat ik samen met Elizabeth bezig ben.
En zo wisselen we ook wel samen patronen uit.

Dit is een heel slechte kleuren foto, (maar een heel mooi patroon).

Ik heb heel patronen op Pinterest gevonden.
Klik HIER maar op, dan kom je op mijn bord.
Ik heb niet alle patronen opgeslagen, dus dat wordt straks nog
zoeken als ik er nog een hetzelfde wil maken.


Hij ligt mooi te wezen op mijn stoeltje.
Op het moment ligt hij weer even stil.
Zo gaat dat in haakland.




Onderstaande foto mag er ook bij. De kleur past mooi bij het geheel.
Pronken met de boom van de achterbuurman.


8 opmerkingen :

  1. Wat mooi én wat een fijn haakwerk, lijkt me een hele klus, maar wat zal het resultaat straks prachtig zijn. De kleur is ook mooi, dat zachte roze :) Even een pauze, daar is niets mis mee, soms heb je ook zoveel andere dingen te doen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt geweldig mooi Corrie, en groot gelijk om het precies zo te maken dat het jou het meeste bevalt. De kleur is super mooi, dat gehaakte tasje dat aan de stoel hangt vind ik ook zo lief.

    Fijn weekend,
    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem schitterend mooi worden! De kleur en de patronen, heel erg mooi. En ja, het is toch veel te saai om een patroon te volgen, dat herken ik helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is hij mooi. En die sprei eronder is ook al zo mooi. Schitterend gewoon. En ik begrijp je helemaal. Soms val je voor een patroon. Maar eenmaal bezig bedenk je dat je het toch iets anders wil. Misschien is dat ook wel het mooiste van handwerken. Het ontstaat terwijl je bezig bent. Je weet van te voren nooit waar je aan begint. Heerlijk.

    Lieve groetjes, Clarisse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een project zeg,van die lappen haken,leuk om het zo naar je eigen idee te doen!
    sukses ermee!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je sprei wordt prachtig... en de kleur op de foto is precies goed! Dat lukt niet altijd hè..
    Je had hem ook bij de buurman in de boom kunnen hangen :) Maar dan had hij hem vast willen houden!
    Er zijn nog genoeg patroontjes voorhanden hoor, dus we gaan lekker door...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, wat leuk dat je je eigen draai eraan geeft!

    BeantwoordenVerwijderen