Translate

maandag 16 juli 2018

Oostenrijk

We zitten hier in een heerlijk koel Oostenrijk.
We hebben een afwisseling van zon en wolken en een temperatuur van ronde de 20 graden.

Als jullie het leuk vinden, zal ik weer wat foto's plaatsen van onze vakantie.
We beginnen met wat bloemenplaatjes.


Een mooi doorkijkje.


Bloembakken hoog aan de gevel.


Als er dan geen plek is voor een tuin, dan wordt het zo opgelost.


Pracht gezicht zo langs die muur.


Mijn mannen moeten regelmatig op me wachten. Ik kom steeds weer iets moois tegen
om te fotograferen.


En zo kan je ook een moestuin aanleggen. Gewoon op je terras.
Wat een lust om hier te tuinieren met zo'n mooi uitzicht.

Wat houd ik toch van dit land. Zo mooi. Zo schoon. Zo heerlijk stil.
Alleen het weer, dat valt vaak tegen hier. Ook nu zijn de vooruitzichten erg onzeker.
Maar de eerste mooie dagen hebben we in elk geval te pakken.

12 opmerkingen :

  1. Prachtig het zomerse Oostenrijk. Veel plezier nog. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk uitzicht, vroeger gingen wij ook naar Oostenrijk, Fieberbrunn... in zomer met veel horzels... en wintersneeuw...
    fijne vakantie,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien zit je daar prima, fijne vakantie verder! O, en kom maar op met die mooie plaatjes hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi daar, kijk dat is nu ook een van de voordelen van bloggen. Je geniet 'gewoon' van de vakantiefoto's van andere mee. Heerlijk uitzicht, niet te warm, ook fijn want dan heb je weer langer plezier van je bloemetjes :) Nog veel plezier daar en maak nog maar veel foto's ;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende foto's Corrie. Een voordeel van wat minder mooi weer is dat de bloemetjes het goed doen 😉. Maar ik hoop voor jullie dat het weer aardig hoor jullie blijft zolang jullie daar zijn. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurrijke vakantie foto's, heerlijk er even tussenuit en de temperaturen zijn aangenaam daar.
    Prachtig de moestuin zo op het terras, wat mooi dat uitzicht om jaloers op te worden. ben benieuwd naar nog meer foto's hoor, geniet er maar heerlijk van.

    Groetjes
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto’s. Fijne vakantie verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, nooit genoeg foto's hoor! Ik vind het erg leuk om te zien hoe mooi Oostenrijk is. En geniet van je vakantie hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het daar toch mooi! En wat een fijn temperatuurtje ik wil wel ruilen.... XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Ik ben er nooit geweest dus ik geniet graag mee met je foto's ;-) Een hele fijne vakantie nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEWELDIG LEUK AL DIE MINI TUINTJES IN EEN MOOI LANDSCHAP!

    BeantwoordenVerwijderen