Translate

maandag 13 augustus 2018

Jongens vestje




Daar ben ik dan toch eindelijk weer eens met een berichtje.
Op vakantie gaat er natuurlijk altijd handwerk mee. En dan gaat er haakwerk mee
maar ook een breiwerkje. 
Dit vestje rolde  in Oostenrijk van de pennen.



Ik had een mooi model in de tuin staan.


Elizabeth nam laatst een leuk boek met allemaal breisteken voor me
mee uit de Kringloopwinkel. Daar staan ook mooie kabels in.
Altijd leuk om kabels ergens in te verwerken.



De knoopjes kocht ik bij Wibra.


In de muts dezelfde kabel.

Ik heb het vestje gebreid met Saskia Melange van Wibra op naald 4,5.
Het is ongeveer maat 68.

Onze buurvrouw verwacht een baby. Dus het heeft event al een bestemming.
Maar voor het geval het een meisje wordt, ben ik ook begonnen met een jurkje.

9 opmerkingen :

  1. Hallo Corry, leuk om weer van je te horen, ja ik neem ook altijd handwerk mee op vakantie :) Wat een mooie kabel en wat een mooi vestje en muts. De kleur is ook mooi en past overal bij :) Ik weet nog toen mijn kinderen klein waren, een vestje is altijd handig :) Fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat een mooi vestje leuk model heb je staat hem heel goed groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh wat ben je ijverig geweest in de vakantie Corrie, het is werkelijk een prachtig geheel geworden. Giller dat het grappige ventje voorhanden was, een prima model dat is hij zeker. Gezellig dat je er weer bent, geniet van een fijne week.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig vestje en muts! Wat leuk dat je een 'paspop' had in de goede maat 😉.
    Handig dat stekenboek dat je van Elizabeth hebt gehad; je kon het meteen goed gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk als je zo goed kan breien ...
    Het is een prachtige combinatie Corrie ...
    Ik zou zeggen doe zo verder ...
    fijne dinsdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mocht het nou een meisje worden mag dit model dan deze kleren aan houden? Staat hem goed! XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief setje. En wat handig zo'n model in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige jongens vest en muts heb je gebreid Corrie mooi model, fijne dag liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je weer ijverig geweest.
    Het ziet er geweldig leuk uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen