Translate

woensdag 18 december 2019

Kinder poncho met muts

Lang lang geleden dat ik een berichtje plaatste. 
De zin en inspiratie om te bloggen is een beetje weggezakt.
Geen idee hoe zoiets erin sluipt. 
Maar ik heb ook niet echt nieuwe dingen meer om te laten zien en
om steeds te herhalen, schiet ook niet op.

Het is niet dat ik heb stil gezeten. Misschien ook wel een reden, want ik had
het vreselijk druk met van alles en nog wat.
Ik heb 20 geurzakjes gemaakt, 
10 houten kransen versierd. (ze waren al de deur uit voordat ik tijd nam om foto's te maken).
5 zeilbootjes gemaakt en nog allerlei knuffels. 
Alles was op bestelling behalve de knuffels.

Tussendoor om even zonder teveel te hoeven denken en prutsen,
haakte ik deze poncho.



Van allerlei resten kwam deze tevoorschijn.


Geschikt voor een meisje van een jaar of 2 of 3.


Als ik eerlijk ben, is dit toch het liefste wat ik doe. 
Heerlijk in mijn stoel met een haak- of breiwerkje op schoot.
Gewoon heerlijk ontspannend.

Ik hoop dat de zin om te bloggen weer terugkeert.

8 opmerkingen :

  1. Niets forceren hoor, gewoon bloggen wanneer je er zin in hebt. Het is geen moeten hé want dat 'moeten' we al genoeg😉.
    Fijn om te lezen dat je lekker bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig Corrie weer een blogje van je tegen te komen, best heel herkenbaar hoor, zelf ben ik ook altijd een bezig bijtje net als jij en dan schiet bloggen er regelmatig bij in. Als ik lees wat je allemaal gemaakt hebt was je flink druk, leuk om te doen allemaal. Deze kinderponcho met muts is een plaatje, prachtige kleuren ook.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop het ook hoor altijd gezellig je blogjes. Geweldige poncho met die kraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is vaak de afwisseling die het leuk houdt. Een opdracht kan spanning geven, maar ook uitdaging...
    Maar ik snap dat je het relaxt vindt om lekker in je stoel een omslagdoek of poncho weg te haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niks moet, alles mag. Maar ik vind het toch erg leuk dat je weer iets op je blog zet. Leuke col heb je gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind een blogje van jou altijd leuk om te lezen en te bekijken, maar ik zie ze vanzelf wel in m'n lijstje verschijnen dus ik blijf je volgen :-) Soms is het even wat minder, maar dat is toch helemaal niet erg! De poncho is super geworden, hele fijne feestdagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi ik herken het hoor,maar als je blog schrijft maak je wel foto's.
    ik zie zelf ook dat ik wel minder kijk op blog's en meer op ista.
    maar vind het toch altijd leuk om te lezen,enne doe waar je lekker bij voelt he.
    druk op de ketel is soms leuk...

    BeantwoordenVerwijderen