Translate

maandag 20 januari 2020

Gebreid jurkje



Er is weer iets af gekomen.
Zoals het meestal gaat, ging ik in het begin als een speer maar
toen ik eenmaal halverwege het tweede pand was, verdween de lust en belandde het in
mijn mandje. Totdat ik weer eens zin kreeg om te breien.
En er niets nieuws mocht komen voordat dit af was.


Maar er was geen baby in de buurt om het jurkje eens even te passen.

Pop Biene van Elizabeth wilde wel poseren.



Ze is nog wat nachtjes gebleven en had het wel naar haar zin
maar ze mist toch wel haar vriendinnen.
Dus van de week gaat ze weer terug naar huis.


Het jurkje is haar wat te groot maar het staat wel heel schattig.

En kijk ze toch eens heerlijk zitten in de kinderstoel.


Ik heb het jurkje nagebreid van een plaatje.
Met soft van Zeeman.



De kleur op deze foto is niet zoals het in het echt is.
De kleur is zoals Biene het aanheeft.

13 opmerkingen :

  1. Wat een schattig jurkje, het staat Biene erg lief?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig jurkje en mooie kiekjes zoals de pop poseerde............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig jurkje en een mooi kabeltje.
    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel mooi jurkje geworden Corrie, en zo knap dat je dan gewoon na kan breien bij het zien van een plaatje, ik neem mijn petje voor je af hoor.
    Gelukkig dat Pop Biene van Elizabeth een paar dagen bij je mocht logeren en het staat haar zo schattig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief jurkje en het staat pop Biene prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superzoet en superschattig!
    Toch wel handig, een vriendin met poppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap om het van een plaatje na te breien! Persoonlijk vind ik de armsgaten altijd weer lastig, de jouwe zien er goed uit👍🏼. Het is een heel lief (door de kleur) en beetje stoer (doo de kabels) jurkje geworden, goed dat je het hebt afgemaakt. En fijn dat je even een showmodel mocht lenen van Elizabeth ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pracht jurkje en de pop is goed model:)) mooi garen hè de soft

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om Biene met je jurkje te zien. Het is echt prachtig met het maillotje erbij... Ik denk dat ze het wel aan wil houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat poseert de pop Biene het mooi, dit gebreide jurkje. Enige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zomaar nagebreid van een foto? Wat knap zeg. Het is een schattig jurkje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kleedje en Biene is een perfect fotomodel ervoor! Ze weet hoe zich te gedragen op foto. Spijtig dat ze terug moet, maar begrijpelijk.

    BeantwoordenVerwijderen