Translate

vrijdag 1 april 2022

Sleeën?

Daar liep ik nu vanochtend met mijn slee.

Maar eer ik hem van zolder had gehaald en erop gekleed was, was de sneeuw al weg. 


Dan maar even binnen poseren voor de foto.




Over een paar weken hoop ik naar Roemenië te verhuizen.
Het kan daar natuurlijk ook heel koud zijn.
Ik had daarvoor al een heerlijke warme outfit gekregen.



Aan alles is gedacht. 







Ik kreeg gelukkig ook nog een pakje voor mooier weer.
Omdat ik zo groot ben, kan ik maatje 50 aan.


8 opmerkingen :

  1. Och Corrie wat mooi allemaal,schattige setjes daar maak je vast iemand blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal een roemeens meisje erg blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig nieuw setje!
    Jammer dat de sneeuw te snel was verdwenen, maar deze foto's mogen er ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha kanjer, wat een pech nou! En je was er zò mooi op gekleed...
    Wat past alles mooi bij elkaar; zelfs je wantjes en je sloffen matchen met je outfit. Die Corrie toch...
    Goeie reis naar Roemenië hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een geweldige outfits, vooral die met die prachtige trui en heerlijk warme slofjes, wantjes, muts en sjaal. Ik weet zeker dat je een poppenpapa of -mamma heel blij maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Corrie, wat een fantastische outfits, het
    setje voor de winter is werkelijk PRACHTIG geworden
    en je hebt ook aan alles gedacht, zo compleet, zo mooi, en heel mooi gebreid. Daar gaat in Roemenië
    iemand heel erg blij mee worden, helemaal TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kleertjes heb je gekregen om mee te nemen op reis :) Veel plezier bij je nieuwe poppenmama. Leuk gemaakt Corrie, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke set.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen