Translate

maandag 27 november 2017

Kaarsen

Vorige week kreeg ik nog een leuke bestelling.
Of ik kaarsen wilde versieren. 
Ik kreeg de vrije hand. Maar wel graag met kant en bloemetjes.




Toen ze de deur al uit waren, kwam ik erachter dat ik helemaal vergeten
was om er een paar leuke foto's van te maken voor op mijn blog.
Ik had nog wel deze op de app staan.
Dus voor deze keer dan maar zo.

Verder ben ik bezig met een paar baby vestjes.
Ik wissel het haken af met breien en dat bevalt best.
Ik hoop later van de week een vestje af te hebben en hier te showen.

12 opmerkingen :

  1. Leuk zo'n opdrachtje Corrie, deze zien er ook erg leuk uit, lekker romantisch en zo zullen die anderen ook wel zijn. De opdrachtgever [ster] zal er ongetwijfeld blij mee zijn.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Corrie. Lekker zo'n bestelling!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja, die zijn leuk geworden! Mooi gedaan.
    Blijft leuk toch. Een genot om naar te kijken!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Romantisch en nostalgisch Corrie ...
    Bijna zonde om ze te gebruiken ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi ziet er heel gezellig uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, zulke mooie kaarsen heb ik nog niet eerder gezien! Zonde om ze te laten branden...
    Nou ja, eerst maar zo een poosje van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk geworden je kaarsen on opdracht.
    Echt brocant!
    Heerlijk om zo bezig te zijn!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarsen zijn het geworden, leuk gedaan.
    Je hebt je goed aan de opdracht gehouden, kant en bloemetjes in de goede verhoudingen :)
    Dat is altijd goed afwisselen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kun je dit soort dingen toch goed! Het lijken kaarsen die zo uit de winkel zouden kunnen komen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Heel stijlvol gedaan. Ben benieuwd naar het vestje, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend mooi! Mooie kleuren afbeeldingen...zo romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ตารางคะแนนลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen