Translate

zaterdag 11 november 2017

Nog meer bont



Dag allemaal,

Het was hier erg rustig. Maar dat betekent niet dat ik niks gedaan heb.
Maar eens even niet internetten is ook wel eens lekker.

In de plaatselijke bloemenwinkel verkopen ze leuke potjes en flesjes
met bont eromheen.
Maar dat kunnen we natuurlijk ook zelf!



Ik ben eens even tussen mijn voorraad wezen snuffelen want ik wist
dat ik nog stukjes bont had liggen.


En als ze 's avonds branden zijn ze nog veel leuker. 


Gelijk maar wat meer gemaakt. Inmiddels zijn er al 3 stel verkocht.


11 opmerkingen :

  1. O wat zijn ze leuk, Corrie! Dat zijn toch prachtige cadeautjes om in deze tijd van het jaar te geven.
    En die afwerking is ook weer zò goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan. Zo zie je maar, je moet niet alles meteen kopen maar gewoon lekker zelf gaan frutselen. Die wantjes zijn trouwens ook erg leuk hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die komen jou uiteraard bekend voor. Ik heb er al heel wat gemaakt dank zij jou. Ik heb er al eens over geblogd.
      https://alsikthuisben.blogspot.nl/2015/11/kleine-wantjes.html

      Verwijderen
  3. O wat enig zijn deze lichtjes, en wat een grappig
    effect geeft dat bont als de lichtjes branden. Erg leuke cadeautjes zijn het, kan me voorstellen dat er al een aantal verkocht zijn.

    Fijn weekend,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit, precies de goede tijd voor lichtjes, het is nu hier nog donker en zijn er al lichtjes aan. Leuk gemaakt Corry, fijne zondag en liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je thuis de ideetjes uit de winkel na kunt maken. De potjes zien er reuze gezellig uit!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gemaakt! En zo gezellig 's avonds. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er gezellig uit mooi gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn zeker heel erg leuk,heb ze ook voor mijn workshop,en dacht heel even kan ze ook zelf maken als ik ze niet meer besteld krijg.
    sfeervol...vooral als ze branden.
    groejes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn idd, super leuk! Ik heb ook een paar rolletjes bont liggen.
    Wie weet...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen