Translate

woensdag 27 juni 2018

Een geslaagde verkoop


We kunnen terug kijken op een super gezellige en goed geslaagde braderie
afgelopen zaterdag. Ik had nooit verwacht dat we zoveel zouden verkopen.
Op een kinderstoel na en een kapstok zijn alle grote stukken verkocht.
En van de rest bleef ook bijna niks over.

En uiteraard ging er ook weer wat mee naar huis.
Deze poef of hocker heb ik gekocht.


En deze bak met cyclamen vond ik zo mooi. 
Ze staan nu buiten onder de overkapping.





Maar na alle drukte is het ook lekker om weer gewoon te doen waar ik zin in heb.
Dit truitje lag al heel lang in mijn mand. Dat heb ik eerst eens af gemaakt.
Ik had heel veel donker blauwe wol, daar wilde ik ook eens van af.


Met wat kleuren erbij om het wat op te vrolijken. 
Het is niet helemaal mijn ding maar wel lekker warm en geschikt voor het goede doel.
En mijn wol voorraad is weer ietsie pietsie geslonken.
En eigenlijk vind ik het gewoon het leukst om te breien of haken met de spullen die ik in huis heb.
Het lekker zoeken en combineren van restjes en dan zo weer iets te kunnen maken.
Vroeger heb ik wat truien gebreid maar tegenwoordig wordt er toch meer gehaakt.




Onderstaande foto is er nog een van de spullen. Ik ben zelf helemaal vergeten om nog foto's te maken.


14 opmerkingen :

  1. Wat fijn dat er zo goed verkocht is, daar doe je het toch allemaal voor(en natuurlijk omdat je het leuk vindt). Het truitje is heel mooi,,ik vind zo'n sjaalkraag er altijd heel behaaglijk uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoorde dat het heel druk geweest is..en er is zoveel verkocht!
    Leuke poef heb je nu in de kamer staan, heerlijk met de voetjes omhoog' s avonds...
    Ik denk dat er genoeg jongetjes zijn die graag jouw truitje willen aan hebben,'t is leuk geworden met het rood erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie zo goed verkocht hebben. Is het allemaal niet voor niets geweest. Nu weer lekker aan de slag met je eigen dingetjes. XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat er zo goed verkocht is dat geeft weer een goed gevoel het truien zal vast ook wel weer iemand blij maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je veel hebt verkocht.
    Dat geeft echt een blij gevoel.
    De poef vind ik ook erg mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch dat de braderie een succes was ...
    Een mooie warme trui in het blauw met rood ...
    Nog een gezellige avond ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een goed gevoel zo’n goede verkoop. En wat een leuke aankopen heb je gedaan.
    Het truitje is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke poef heb je nu, en wat fijn dat de verkoop zo goed ging. Ik vind het een schattig truitje geworden, precies wat Angelique al schreef, met een behaaglijk kraagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om zoveel te kunnen verkopen en... super om dan weer iets nieuws te kunnen toevoegen. Mooi gebreid deed ik vroeger ook maar... mijn fort is haken...
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat het zo geslaagd was! Ik vind het truitje super, die had ik mijn zoontje zeker aangetrokken toen hij jonger was, erg leuke kleurencombi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Corrie, dank voor je leuke reactie op mijn planten/kringloop/blogpost.. Ja die plantenhangers zijn een goed idee van je..ben er ook al mee bezig geweest. Alleen lastig dat we niet goede plekken hebben om ze nu neer te hangen...Maar misschien gaat het nog wel lukken. dat zou leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En wat een leuke blog heb je zelf trouwens. Fijn die verkoop zeg! en een prachtig truitje ! fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat de dag en verkoop zo goed is verlopen, mooie planten en ze staan altijd gezellig :)
    Het truitje is ook heel mooi en stoer geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen