Translate

donderdag 23 maart 2017

Abrikozen vlaai zonder abrikozen



Deze week stond er een abrikozevlaai als recept bij Grietje. Maar nu ben ik niet zo van het oranje. En ik vind het leuker om de gebakjes een beetje in dezelfde kleur te houden. Dus ik maakte een roze variant en naaide er geen streepjes op maar ik plakte er pareltjes op.





Zomaar even wat fleurige foto's gemaakt met mijn mobiel.
Gelijk maar proberen of het lukt om met de telefoon een blogje te maken.



De boom waar we vanuit het zijraam op kijken, staat dit jaar weer zo mooi in bloei.








16 opmerkingen :

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige eigen interpretatie van het abrikozenvlaaitje. Een hele bijzondere is het geworden.
    Prachtig die bloeiende boom. Ik hou van het voorjaar. Het aangename zonnetje en de prachtige bloesems en ontluikende bomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt geen abrikozenvlaaitje maar een bloesemvlaaitje *Ü*.
    Je foto's zijn goed gelukt en je blogje ziet er ook prima uit. Beviel het maken ervan op de telefoon?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was wel even zoeken, maar het is gelukt.
      Op de gewone computer gaat wel makkelijker.
      Maar de foto's op de mobiel zijn wel heel scherp.

      Verwijderen
  4. Mooie variant op het taartje, ik haak nu het abrikozen petit four'ke. Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind je taartje heel origineel en mooi geworden, en wat maakt jou mobile prachtige foto's. De bloemen inderdaad haarscherp en die bloesemboom, WOW wat een schoonheid is dat, en heerlijk dat jullie daar op uit kijken en zo langs het water, mooie plek hoor.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De taarjes van Grietje zijn best leuk ...
    Ik ook niet van die fellere kleuren ...
    Tof dat jij er zelf iets moois van maakt ...
    Geniet verder van de prachtige boom in bloei ...
    Fijn weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het vlaaitje er schattig uit.
    Dat heb je heel mooi gedaan Corrie!
    Je foto,s zijn ook prachtig.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk bedacht hoor! het kan mij juist niet bont genoeg zijn, haha. Ik heb net de bolletjes en spulletjes voor het nieuwe petit fourtje uitgezocht, nog even wat andere dingen doen en dan ga ik beginnen. Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fleurig en wat staat de boom mooi in bloei groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is goed gelukt een blogje maken met je mobiel. En ook je foto's zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Groot gelijk joh, zo'n roze taartje is nog lekkerder ook dan een oranje... Wat een prachtig gebakje!
    Enne ... foto's met je mobiel? Heb je een nieuwe?
    Ben je nu ook aan de smartphone?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtig gebakje. Heerlijk, voorjaarsbloemen en een boom vol met bloesem. Daar geniet ik ook zo van. De lente is in aantocht. Grappig, ik maakte vandaag ook voor het eerst een blog op mijn mobiel. Zo valt er altijd weer iets te ontdekken. Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig taartje...wat heb je dat
    leuk gemaakt zeg! En die bloesem boom...wauw..
    die is mooi!!!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig taartje en die boom in bloei, heerlijk om de lente weer te zien komen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartstikke leuk toch? Ik ben er sowieso een voorstander van om te gebruiken wat je hebt liggen en het is altijd het beste om te gebruiken wat je zèlf mooi vindt ^_^

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen