Translate

dinsdag 7 maart 2017

Vers gebak

Hallo allemaal,
 
Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij.
Ik had het de afgelopen weken nogal druk met de verhuizing van mijn moeder.
Ze kan zelf niet meer meehelpen dus komt alles op ons aan.
En dan valt er toch heel wat te regelen en te ruimen en in te pakken.
En haar oude woning moet leeg opgeleverd worden en dat valt
nog tegen zeg. Vandaag nog bezig geweest om de vloerbedekking
eruit te halen. Wat een klus. De mannen mogen de rest doen.
 
Maar in de vrije momenten nog wel lekker gehaakt.
Ik ben met omslagdoeken bezig. Die laat ik binnenkort zien.
 
Toen kwam Grietjekarwietje met nieuwe gebakjes.
Wat leuk weer om te doen. Mijn oude staan nog steeds op
tafel te pronken.
 
 
Ik haak met restjes katoen op haaknaald 3.
Dat gaat prima. Geen gaatjes.
Waarschijnlijk haak ik nogal vast.
De link naar de site staat hiernaast in de kolom.
Vrijdag komt er weer een nieuwe. Leuk!

 
Deze oude kop en schotels kwamen nog bij mijn moeder uit de kast.
Ze zijn nog van mijn oma geweest. Ze zullen  bijna antiek zijn.
Zo leuk. Deze kleur groen zie je nu ook weer.
 
 
Nog een oude taartvork en suikerlepeltje.


16 opmerkingen :

  1. Dat zal zeker behoorlijk wat werk geweest zijn Corrie, er komt zoveel bij kijken. Maar gelukkig dat de vloerbedekking er inmiddels ook uit is dan is het bijna klaar.

    Heel erg leuk is je gebakje geworden met de plakjes banaan erop, dat gaat ongetwijfeld weer een schaal vol worden, ze blijven enig om te zien.

    Fijne week verder.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Intussen is voor ons de verhuis van mijn ouders al vier jaar geleden maar ik weet ook nog heel goed dat het heel veel werk was. Succes met de laatste nootjes!
    Je gebakje is weer zo een sweetie, leuk om te maken he!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kopjes en schoteltjes, helemaal hip :-)
    Leuk dat je ook weer meedoet, hij is mooi geworden.
    Groetjes, Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk je gebakje1
    en wat prachtig dat groen erbij met dat bestek!
    wees er maar zuinig op!
    ja een hele klus verhuizen ,en vooral als ze het zelf niet meer kunnen.
    Fijn dat jullie helpen!
    het beste verder!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker en zo goed voor de lijn ook dit gebakje..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad een grote klus Corrie.
    Valt altijd tegen,heel veel werk.
    Toch fijn dat je even tussen door wat haakte.
    Ziet er heel gezellig uit !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk gebakje. En je word er niet dik van ook! Alhoewel jij misschien wel afgevallen bent van al die drukte. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zoals je alles verteld...en jouw gebakje
    ziet er erg smakelijk uit en bovendien wordt
    je hier niet dik van...ben benieuwd naar je omslagdoeken..

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie versie van de banoffee heb je gehaakt! En de nieuwe staat alweer online dus we kunnen weer verder, goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja zeg..., zie ik je berichtje nù pas! Maar dat komt ervan als je zo weinig in blogland bent.
    Toen je vorige week vertelde over de gebakjes, ben ik nog wel even gaan kijken bij grietje. Wat heb je jouw banoffee mooi gemaakt! En wow..., die kopjes... Die zouden hier mooi staan bij mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier doe ik niet aan mee, ze zijn leuk, maar ik haak nu eenmaal niet zo graag. De jouwe zullen weer wondermooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geworden. En wat heb je een mooie kopjes van je moeder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! "Zeker bij dat kopje...De "oude gebakjes heb ik ook gehaakt. Succes met de rest van de gebaksschaal :-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OHHH wat leuk Corrie die gehaakte gebakjes en zo mooi gepresenteerd weer fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Om op te eten! Ziet er heel smakelijk uit, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen