Translate

woensdag 19 december 2018

South Bay omslagdoek

Ik had een heerlijk haakwerk dat lekker vlot weghaakte.
De South Bay omslagdoek. Een hele bekende in haakland
maar ik had het patroon nog nooit gehaakt.






    

Ik ging niet naar de winkel voor garen maar dook onder mijn bed in mijn voorraad.
Ik heb kleuren bij elkaar gezocht en liet de kleuren overlopen in elkaar.
Gewoon doorhaken totdat het bolletje op was.


 

Er gingen totaal 9 bollen in van grote tot kleintjes.





Gewoon jammer dat hij af is. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik er nog een ga maken.
Nog voorraad genoeg onder mijn bed.



9 opmerkingen :

  1. Het is een beetje verslavend, dit patroon. Je hebt een prachtige kleurencombinatie gemaakt, en dat vanuit je voorraad, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleurencombinatie Corrie, en een super mooi omslagdoek is het geworden. Leuk dat je het van allerlei restjes hebt kunnen maken. Vind het op de bank ook heel erg leuk staan. Denk ook dat je aan een nieuwe gaat beginnen, en misschien al begonnen bent, hahaha

    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel bekend patroon, dat heerlijk weg haakt inderdaad. Heb hem ook gehaakt in het wit met allerlei kleurtjes een rand erom. Die van jou is ook heel mooi die combinatie van kleuren.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ‘m geweldig! Het is inderdaad een superfijn patroon om te haken, leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Peachtig Corrie! De kleuren passen super bij elkaar. Lekker hé dat je zo'n fijne voorraad hebt 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht al dat ik die kleuren in je mandje had zien liggen...
    Deze omslagdoek haakt lekker weg als je het patroon door hebt. Welke haaknaald gebruikte je?
    Vijf jaar geleden heb ik hem in grijs gehaakt en toen vond ik toch nog wel een klusje, maar ik denk dat ik 3,5 heb gebruikt. De laatste toer was 2,5 meter...
    Zo te zien aan je bank, haalt die van jou dat ook wel! Lekker warme omslagdoek voor de koude dagen, leuk op zwart ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik maakte hem op naald 5. Dat scheelt een stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, heerlijk shoppen onder je bed ;)
    Soms haak ik moeilijke dingen, maar vaak is het ook gewoon fijn om iets wat lekker weg haakt als project te hebben. Ben benieuwd welke kleuren je volgende sjaal zal hebben. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijft een mooi patroon! En mooie kleurtjes heb je gekozen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen