Translate

woensdag 5 mei 2021

Lief beertje gehaakt

Er is weer een projectje af.
Het beertje lag al een tijdje te wachten in de mand.
Ook dit keer begon ik weer heel enthousiast
maar al snel kwamen er weer andere projecten tussendoor.



Volgens mij een heel bekend verschijnsel.
Maar goed, ooit komt het af.
Nadat ik de deken had afgemaakt, heb ik 
deze beer weer opgepakt.


Het was heel leuk om te doen.
Vooral het jurkje.
Het is apart gehaakt, het kan ook echt aan en uit.


Even een klein beetje bloot, maar aan de bovenkant van het
broekje zit ook nog een strikje.
Dat moet ik toch even laten zien.

En op de schoentjes.



Het patroon komt uit het onderstaande boek
van Mari- Liis Lille.



Nog even een fotootje vanuit mijn nieuwe oude kast.
Maar daar vertel ik een andere keer meer over.




 



 

7 opmerkingen :

  1. Ah, wat een dotje! De lieve blik en het mooie jurkje, de mooie details niet te vergeten, ze mag er wezen.
    Ik wilde mijn kinderen liefst in een glazen kastje stoppen, maar je amigurumi is een beter idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo'n cutie!!! En dan die lieve strikjes geven het een lief effect. Een mooi beertje in je mooie kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Beertje zelf is al heel leuk, maar met het mooie jurkje en dito broekje en schoentjes is het helemaal een mooie dame!
    Haha, wat zit ze daar mooi achter het raampje te kijken... of zou ze af en toe stiekem de inhoud van de kast verkennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die verschillende projecten te hebben, zo kan je steeds verder met datgene waar je zin in hebt. Dit beertje is om te smelten zo liefffff, wat en leuke details zijn er allemaal bij gehaakt zelf een strik op het broekje. Vind de ogen ook zo mooi, dat extra cirkeltje en de uitdrukking streepjes aan de zijkant staat zo lief. Weer een heel mooi voltooid project Corrie 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAT een schattig beertje is dit Corrie!
    En zo.n lief jurkje wat ze aan heeft.
    Ze zit zo gezellig bij je in de kast.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje, je beertje, de strikjes zijn te grappig :) lekker bezig en ja nu ben ik wel benieuwd naar je kast, maar ik zal geduldig wachten :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen